Грамадазнаўства. IX клас
(35 гадзін, рэзервовы час – 5 гадзіны)
№ п/п | Тэма | Колькасць гадзін | Дата |
1 | Уводзіны. Асаблівасці вучэбнага прадмета «Грамадазнаўства». | 1 |
|
| Раздзел 1. ЧАЛАВЕК (6 гадзін) |
|
|
2 | Унікальнасць чалавека |
|
|
3 | Тэмперамент, характар, здольнасці |
|
|
4 | Эмоцыі, пачуцці, воля |
|
|
5 | Скіраванасць асобы |
|
|
6 | Пазнанне чалавекам самога сябе |
|
|
7 | Абагульненне па раздзеле 1 |
|
|
| Раздзел 2. ДЗЕЙНАСЦЬ, ЗНОСІНЫ, УЗАЕМАДЗЕЯННЕ (7 г) |
|
|
8 | Дзейнасная сутнасць чалавека |
|
|
9 | Зносіны і іх роля ў жыцці чалавека |
|
|
10 | Міжасобасныя адносіны |
|
|
11 | Сямейныя адносіны |
|
|
12 | Супярэчнасці міжасобасных адносін |
|
|
13 | Вырашэнне міжасобасных супярэчнасцей |
|
|
14 | Абагульненне па раздзеле 2 |
|
|
| Раздзел 3. АСОБА, ГРАМАДСТВА, ДЗЯРЖАВА (7 г) |
|
|
15 | Сацыяльныя нормы і паводзіны асобы |
|
|
16 | Узаемадзеянне асобы і дзяржавы |
|
|
17 | Асноўны закон дзяржавы |
|
|
18 | Правы чалавека і грамадзяніна ў Рэспубліцы Беларусь |
|
|
19 | Дзяржаўная ўлада ў Рэспубліцы Беларусь |
|
|
20 | Правы і адказнасць непаўналетніх |
|
|
21 | Абагульненне па раздзеле 3 |
|
|
| Раздзел 4. ЧАЛАВЕК У СВЕЦЕ КУЛЬТУРЫ (6 г) |
|
|
22 | Культура, яе прызначэнне і функцыі |
|
|
23
| Элітарная, масавая, народная культура |
|
|
24 | Медыякультура сучаснага грамадства |
|
|
25 | Субкультура і контркультура |
|
|
26 | Культурная разнастайнасць і дыялог культур |
|
|
27 | Абагульненне па раздзеле 4 |
|
|
28 29 | Выніковае абагульненне (2 г) |
|
|
30 | Заключэнне (1 г) |
|
|
XI КЛАС
БЕЛАРУСКАЯ ДЗЯРЖАВА
(35 гадзін, рэзервовы час – 1 гадзіна)
№ п/п | Тэма | Колькасць гадзін | Дата |
1 | Уводзіны (1 гадзіна) |
|
|
| Раздзел 1 Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь (7 гадзін) |
|
|
2 | Асновы канстытуцыйнага ладу Рэспублікі Беларусь |
|
|
3 | Асоба, грамадства, дзяржава |
|
|
4 | Выбары і рэферэндумы |
|
|
5 | Выбарчы працэс у Рэспубліцы Беларусь |
|
|
6 | Органы дзяржаўнай улады Рэспублікі Беларусь |
|
|
7 | Мясцовае кіраванне і самакіраванне |
|
|
8 | Падагульненне па раздзеле 1 |
|
|
| Раздзел 2 Асновы права Рэспублікі Беларусь (8 гадзін) |
|
|
9 | Асновы грамадзянскага права |
|
|
10 | Асновы працоўнага права |
|
|
11 | Асновы сямейнага права |
|
|
12 | Дагавор як спосаб рэгулявання адносін |
|
|
13 | Асновы адміністрацыйнага права |
|
|
14 | Асновы крымінальнага права |
|
|
15 | Праваахоўныя органы ў Рэспубліцы Беларусь, іх задачы і паўнамоцтвы: |
|
|
16 | Падагульненне па раздзеле 2 |
|
|
| Раздзел 3. Асноўныя напрамкі палітыкі беларускай дзяржавы (8 гадзін) |
|
|
17 | Сацыяльны партрэт Беларусі |
|
|
18 | Сацыяльна-эканамічнае развіццё |
|
|
19 | Інавацыйнае развіццё краіны |
|
|
20 | Асноўныя мэты і задачы развіцця рэгіёнаў |
|
|
21 | Нацыянальная і канфесійная палітыка |
|
|
22 | Развіццё культуры і ўмацаванне здароўя нацыі |
|
|
23 | Маладзёжная палітыка |
|
|
24 | Падагульненне па раздзеле 3 |
|
|
25 | Раздзел 4. Беларусь у сучасным свеце (8 гадзін)
|
|
|
26 | Аблічча сучаснага свету |
|
|
27 | Сістэма міжнародных адносін |
|
|
28 | Узаемадзеянне краін і народаў ва ўмовах глабалізацыі |
|
|
29 | Удзел Рэспублікі Беларусь у вырашэнні глабальных праблем |
|
|
30 | Гарызонты інфармацыйнага грамадства |
|
|
31 | Перспектывы развіцця Беларусі ва ўмовах інфармацыйнага грамадства |
|
|
32 | Будучыня чалавецтва |
|
|
33 | Падагульненне па раздзеле 4 |
|
|
34 | Выніковае падагульненне (1 г) |
|
|
35 | Заключэнне (1 г) |
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий